30 September 2011

Butik Peace - Shopping Baju Baru 2

Entry kali ni nak citer pasal shopping baju baru..tempatnya? Biasalah..tempat favorite aku beli baju..mana lagi kalau bukan Butik Peace..boleh katakan 80% baju kurung ready made aku beli kat Butik Peace..cantik, menarik & selesa dipakai...ditambah dengan salesgirl yang sweet & peramah..hehe!

Ni antara baju-baju terbaru yang aku beli..ada yang lain, tapi dah lama xyah la tunjuk..

                                        Ni beli kat Butik Peace Tangkak

                                       Ni pulak kat Butik Peace Giant Muar

Selama ni beli baju kurung jer..tapi hari tu tetiba terbekenan plak dengan kebaya kat Butik Peace ni..so grab la satu..hehe!

                                                        Kebaya pendek

Baju kebaya ni x pernah pakai lagi sebab baru jer beli..rm79..aku beli dengan kain pario sekali..rm39..cantik..dan paling best memang 'ngam' dengan size aku..size 38..hehe!

0 comments:

Post a Comment