13 April 2012

Hadiah Hari Jadi

Patutnya aku wat entry ni bulan januari yang lalu..tapi sebab time tu start morning sickness yang teruk..last-last tertangguh sampailah hari ni baru dapat wat..huhu!

Nak citer pasal hadiah hari jadi yang hubby bagi kat aku..actually besday aku jatuh pada bulan januari..memang x sangka sangat..terkejut pun ada..tapi kesian kat hubby sebab nak wat surprise tapi tak jadi..

                                  Sweet sangat jambangan bunga yang hubby kasi..:)

                                         Terharu bila baca ucapan kat kad tu..

Hubby plan aku akan dapat bunga ni kat ofis..dah suh kedai bunga tu send ke ofis..nanti leh la aku feeling2 bangga dapat jambangan bunga..hehe! Tapi kebetulan time tu aku tengah mc..so duk kat umah jer la..tetiba aku dapat call dari pak guard suh aku amik bunga ni kat pondok guard..dah aku x larat nak bangun..last2 hubby yang terpaksa amik bawak balik umah..cian dia plan x jadi..xpe..next year wat lagi ek..insya Allah menjadi..huhu!

Apa pun terima kasih sangat2 kat hubby sebab ingat tarikh besday aku..hehe!

0 comments:

Post a Comment