26 January 2011

Cuti-cuti Tahun Baru : The Legend International water Homes

Bersempena dengan tahun baru 2011 dan besday aku, kitorang sekeluarga telah gi bercuti di TLIWH..ala dekat jer, kat Port Dickson..hubby kata anak-anak masih kecik kang penat duk dalam keta kalau travel jauh-jauh..kitorang stay kat hotel tu 3H2M jer..17/1-19/1..time aku cuti semester la tu..kalau bukan cuti semester,takkan dapat cuti..'CUTI BUKAN HAK' ..wekk!

So far selama 3 hari kitorang kat sana ok la hotel ni..facilities yang lain lebih kurang sama macam hotel-hotel lain cuma yang syoknya kat setiap bilik ada swimming pool sendiri..huhu! Atas faktor ni jugak la aku pilih hotel ni..dah lama x mandi kolam..nak mandi kat swimming pool public segan..kehkehkeh!

Tapi yang aku x suka pasal hotel ni ialah kedudukan bilik dengan lobi hotel yang jauh..aku pilih bilik yang kat atas air, so lagi lah jauh..jenuh nak jalan gi lobi time nak breakfast..tapi8 pihak hotel ada sediakan buggy, kalau rasa malas nak jalan call jer suh buggy jemput..citer pasal breakfast plak..pada aku x best, x banyak choice sgt..biasa-biasa jer..mgkinj sbb aku datang time weekdays and x ramai guests sgt masa tu..

Ok lah..citer banyak pun x guna..lebih baik tengok gambar kan..so enjoy the picture..:)

                   macam biasa la..hubby aku bukan tau sangat jalan pun,so kenalah bawak GPS

                               dua bijik katil king size..memang puas hati amanda & aaron golek-golek

                                                   Amanda & Aaron try test katil..best ke tak..

                                                                                                 Amanda get ready untuk mandi..

                                                    Feeling-feeling pandai berenang sendiri

                                      Birthday kek aku yang papa beli..3 lilin untuk 30 tahun..hehe!

                                                           Amanda berselera makan kek

                                                              Posing dengan anak-anak

                                                 Mama plak posing dengan amanda & aaron

                                       Anak-anakku permata hatiku..Amanda & Aaron..emuahh!

                                           Tak puas mandi dalam bilik, nak mandi kat luar plak

                                                                            Cakk!!

                                                                            Hai semua...:)

                                                 Hubby ku yang tersayang...i love u so much!!

Dinner kitorang..

Buat apa tu Amanda?

Dessert -Kek coklat & aiskrim

Kesimpulannya..percutian kitorang kali ni memang best sangat-sangat..lagipun first time gi berempat..pada sesiapa yang nak bercuti..try la gi hotel ni..very recommended :)





1 comments:

shakleelover
January 28, 2011 at 9:09 AM

syok la hotel ni..bape rm per nite???

Post a Comment