17 January 2011

Upgrade ke 3 series..

Alhamdulillah..bersyukur aku kepada-Nya kerana masih diberi peluang untuk meraikan ulang tahun lagi pada tahun ini..2011 genaplah 3 dekad aku hidup kat dunia ni..amin!

Perasaan bila dah upgrade ke 3 series? Ntah..macam biasa jer..umur cuma angka..xde makna sangat pun..cewah! :P seriously..aku masih mcm dulu..xde beza pun..cuma tahun ni banyak perkara yang nak aku capai. Kiranya mcm azam tahun baru lah..hehe!

Apa yang sangat-sangat aku banggakan sekarang ni ialah aku dah memiliki sebuah keluarga yang bahagia, seorang suami yang penyayang & penyabar serta 2 orang cahayamata yang sangat comel :P Nanti aku post citer pasal diorang ni..:)

Untuk tahun 2011 ni apa yang aku harapkan agar kesihatan, kebahagiaan & kekayaan menjadi milik aku..amin! Bersempena juga dengan pertambahan umur ni aku harap agar dapat menjadi manusia yang lebih baik..:)                                                                         

1 comments:

shakleelover
January 25, 2011 at 11:42 AM

walaupun dah masuk 3 series...yang penting kena maintain cun..huhu..
happy belated birthday ye...

Post a Comment