28 March 2011

Berhenti Seketika...

Akan berhenti seketika dari menulis blog lantaran sibuk dengan aktiviti harian dan juga ingin merawat hati yang terluka dengan sikap orang sekeliling yang menyakitkan hati..mula-mula rasa marah dan benci tapi lama-lama hati ini jadi sedih sangat..time ko diambang 'kegemilangan' aku antara orang yang gembira dengan 'kegemilangan' ko tapi time aku pulak..ko lah orang yang paling dengki dengan aku, ko kutuk dan bercerita buruk yang negatif tentang apa yanjg aku baru nak buat..xpelah, teruskanlah dengan agenda ko kalau itu yang buat ko bahagia..moga suatu hari nanti ko akan dapat balasan yang setimpal dengan apa yang dah ko buat..aku manusia biasa, x dapat lari daripada menyumpah orang yang menyakitkan dan melukakan hati aku..:( Dah lah..x guna tulis panjang-panjang..sesungguhnya diam itu lebih baik dari berkata-kata perkara yang negatif..

So, sampai sini dulu...x pasti bila lagi akan kembali berblog!

0 comments:

Post a Comment