02 March 2011

Make up..hehe!

Sebelum tulis posting ni dah gelak sorang-sorang..agaknya oarng yang baca pun gelakkan aku gak..hahaha! Ah, lantakla..nak gelak pun gelak lah..ini blog aku, suka hati lah..:)

Orang perempuan memang x leh dipisahkan dengan barang-barang make up kan..try la tanya mana-mana perempuan, for sure diorang mesti ada barang make up..yag paling asas ialah compact powder & lipstik..tul x? Samala dengan aku..kat sini nak share barang-barang make up yang aku mesti ada..

Compact powder - Maybelline
 
 Lipstik - Revlon (peach)

Lipstik - Revlon (sassy mauve)

Blusher - Maybelline (creamy cinnamon)

Tiga barang tu yang aku mesti ada..brand aku x kisah sangat..setakat ikut selera & kemampuan sudah lah..haha! Tapi aku suka brand maybelline ni, barang ok & menepati budjet..dulu lipstik pun aku pakai maybelline & silky girl..tapi kali ni tergerak plak nak try Revlon..baru try beberapa hari..xleh nak komen sangat, so far ok jer..yang penting xde kilat-kilat kat bibir bila pakai..x suka!
 
Pada aku, cukup la basic make up tu..yang lain aku x pandai pakai..oleh kerana ku ni pakai spec..so macam xde keperluan nak pakai eye liner, maskara or eye shadow..Apa pun terpulang pada individu masing-masing..tepuk dada tanya selera..:)



0 comments:

Post a Comment