07 March 2011

PHD - Permanently Head Damaged

PHD - Permanently Head Damaged a.k.a Perasaan Hasad Dengki...Tensionnya dengan manusia-manusia yang ada perangai macam ni..ntah apa-apa ntah! Apsal nak dengki or jealous dengan aku? Aku hidup ikut cara aku..aku susah ke, aku senang ke..aku sendiri tanggung!

Aku x pernah nak jealous apa yang orang lain ada..rezeki kan masing-masing..aku tumpang gembira kalau ada adik-beradik, sedara mara & kawan-kawan aku yang hidup senang & mewah..tapi yelah, hati manusia kan lain-lain..rambut jer sama hitam..

Cukup benci dengan orang yang ada PHD ni..apsal ko nak dengki dengan aku? Apa salah aku dengan ko? Ko wat apa pun, ko beli apa pun, ko melancong ke mana pun aku x pernah nak kata apa..tapi apsal bila time aku ko nak dengki plak..sakit otak ke?

Perangai manusia ni lebih banyak jahat daripada baik..bila dengar kita hidup susah, ramai yang suka..bila nampak kita hidup senang sikit, ramai yang benci..benci sebab dengki & jealous! kalau boleh biar dia jer yang hidup senang, orang lain xleh lebih daripada dia..what the hell!!

Betul la kata ayah aku..bape banyak pun duit & harta yang kita ada, jangan sesekali tunjuk kat orang..biar orang nampak kita ni miskin, hidup cukup-cukup makan jer.macam tu baru la ramai yang suka..kalau kita beli umah besar..beli keta besar..gi jalan-jalan..shopping barang-barang mahal...di holiday jauh-jauh..maka ramai la yang benci, dengki,cemburu & seangkatan dengannya..

Aku ada blog pun orang nak dengki..blog aku ni personal.. sekadar luahan perasaan..xde niat apa-apa pun..bukan nak menunjuk-nunjuk..bukan juga nak cari duit..ko x baca ke tajuk blog aku.."It's My Life..'..maksudnya kehidupan aku..so suka aku la nak tulis apa pun..ko sibuk pehal? Kalau ko sakit hati dengan blog aku..jangan masuk & baca posting-posting aku..senang kan? Ni x..dah tau x suka pasal ko baca gak..pastu ko dengki & jealous dengan aku..dan pastu ko yang meroyan sendiri!!Hahahaha..

p/s - sekadar luahan perasaan...








1 comments:

Hatta
March 9, 2011 at 11:00 AM

lain macam je luahan perasaan nie..meroyan ke ape

Post a Comment