15 February 2011

La Pasta Alfredo - Instant

Hari ni cuti sempena sambutan Maulidur rasul..bila dah x keja nilah masanya untuk masak-masak..huhu! Kali ni aku masak pasta untuk breakfast...

 Ni la pasta aku :)

Sekali pandang memang macam kuew tiaw la pulak..haha! Itulah first impression hubby aku time bukak tudung saji..'mama goreng kuew tiaw ek pagi ni'..kata papa..hahahah!

Pasta ni sebenarnya resepi aku sendiri pun, ni pasta instant sebenarnya..hehe! just tambah air, low fat milk & butter jer..senangkan. Pastu tambah la apa-apa yang patut untuk wat nampak menarik..aku tambah ayam, fish ball, brokoli & sayur campur..

So, kalau korang nak cuba leh la try..x salah sekali-sekali tukar selera kan :) Ni rupa pasta instant tu..

Boleh didapati di mana-mana pasaraya dengan harga rm4.80 sepeket..ada bermacam-macam jenis pasta & perasa..:)


1 comments:

shakleelover
February 15, 2011 at 4:03 PM

macam best jer..leh beli la....

Post a Comment