16 February 2011

Restoran Rasa Mas - Buy 1 Free 1 Coupon

Semalam cuti maulidur rasul..kitorang sekeluarga telah pergi ke Giant Muar untuk makan-makan..tempat makan yang kitorang pergi ialah Restoran Rasa Mas, satu company dengan KFC..gi Giant sebab nak amik spec hubby aku sambil tu makan-makan sekali la..huhu!

Sebab utama kitorang gi restoren ni ialah aku ada kupon 'buy 1 free 1'...maksudnya beli satu set hidangan dapat free satu lagi hidangan..so kalau makan 2 orang, bayar untuk sorang jer lah..kupon ni aku dapat time kat ofis ada bebudak promote..satu set kupon rm25 yang mengandungi 56 kupon..





Time makan semalam kitorang guna 2 kupon..ni set yang kitorang order..

 Ni set yang papa pilih - chicken chop
 aku terpaksa la amik set ni, yang ni free - primeroast rice
 add-on garlic bread & mushroom soup

Best gak la rasa makanan kat restoren ni..tapi kalau xde kupon tu aku x makan kat sini kot..haha! Set kids meal x sempat nak snap sebab Amanda dah sibuk nak makan..tengok la telatah anak dara aku tu..

 Nak makan pun pakai puting bohong..hmmm!

 Dah x sabar sgt nak makan

Mama & Amanda

snap gambar papa & Amanda

Anak bujang aku..cian dia x dapat makan apa-apa..sabar ye sayang..hihi!

So far semalam adalah hari yang menggembirakan untuk kitorang sekeluarga..bukan selalu gi jalan-jalan makan-makan ni..tunggu ada cuti jer lah..:)



0 comments:

Post a Comment