28 February 2011

Makan-makan Durian

Minggu lepas aku balik umah aku kat Batu Pahat..hubby yang ajak balik sebab nak makan duriqn katanya..pokok durian kat kebun ayah aku tu tengah berbuah..tu lah satu-satunya pokok durian yang berbuah kat kampung tu..

Hubby aku ni memang 'hantu durian'..pantang dapat durian, bom jatuh pun sure x sedar..hmmm! time balik hari tu puas la makan durian..siap dengan Amanda sekali makan durian..x sangka plak Amanda suka makan durian..






Ntah apa la rasa durian ni ek..aku memang x suka durian, baunya pun dah x tahan..apa tah lagi nak makan..huhu! Ramai kata aku rugi sebab x makan durian, tapi aku x rasa rugi pun..hahahaha! Apapun, semua orang berbeza kan..:)

2 comments:

Admin
March 1, 2011 at 8:50 PM

dah musim durian ke?? cepat betul rasanya dah musim durian sampai. ker durian skg ni tak ikut musim. mesti sedap ni kan.

Mama Zaraa
March 2, 2011 at 9:04 AM

pokok durian ni x ikut musim, suka hati dia jer nak buah bila..dia suka buah sorang-sorang..time pokok-pokok lain buah, dia x mau buah plak..x pasti lah sedap ke x sebab x pernah rasa..haha!

Post a Comment