03 August 2011

Bahagia Dalam Derita

Dah lama x update blog..tetiba rasa nak update plak..tapi sebelum tu aku nak ucapkan Selamat Menyambut Bulan Ramadhan kepada muslimin dan muslimat..semoga puasa kita tahun ini lebih baik dari yang sebelumnya..:)

Sejak anak-anak stay kat kampung ni..kehidupan aku berubah sama sekali..makin hari makin bosan stay kat umah...bayangkan lah stay sorang-sorang kat umah dari kul 5 sampai kul 10..bosan! Nak kemas umah pun dah x tau apa yang nak di kemas..aktiviti aku time petang-petang adalah naik basikal..setiap hari mesti jalan at least 5 km..setiap2 hari tambah 1 km..daripada tengok tv sambil melepek..baik aku tengok tv sambil berbasikal..adala gak kuar peluh..huhu! Berbasikal sambil tengok tv..hahaha! Kalau masih bosan aku gi tolong hubby aku kat kedai..tolong tengok jer..at least adalah orang nak berbual..hehe!

Setiap petang jumaat pas kerja aku dah cabut balik batu pahat..x tahan rindu dengan anak-anak aku 2 orang tu..anak-anak ku permata hari ku...last week aku balik lama sket sebab cuti sampai hari isnin sempena 1 ramadhan..bahagia tengok anak-anak aku dah makin cerdik...sentiasa ceria dan bahgia... dan yang paling penting diorang sihat...aku x sanggup nak hadapi kalau diorang sakit lagi...trauma tul saat-saat menghadapi anak-anak sakit...alhamdulilah anak-anak aku makin sihat..xdelah macam dulu lagi :)

Hati aku? hanya tuhan jer yang tahu macam mana derita nya aku berjauhan dengan anak-anak...malas nak citer dah..yang penting anak-anak aku sihat..! itu dah cukup buat aku bahagia..bahagia dalam derita..!

                         Amanda naik basikal baru

                    Tak sangka Aaron pun dah pandai naik basikal

                     Aktiviti kegemaran diorang

                   Nak gi mana tu Aaron..hihi!

                      Jom kita main air sama-sama..huhu!

                    Feeling-feeling berenang la tu..hahaha!

0 comments:

Post a Comment