23 August 2011

Cuti Hari Raya

Hari ni 23 Ogos bersamaan dengan 23 Ramadhan...Alhamdulillah, dah 23 hari kita berpuasa...insyaAllah tinggal 7 hari lagi kita akan menyambut Hari raya...pejam celik dah 4 hari aku cuti..tahun ni aku dapat cuti lama..start 20/8 - 4/9..cuti raya + cuti semester :)

Last week hubby ajak balik JB..teringin nak buka puasa denagn family dia katanya..aku follow jer lah..balik dari Sabtu sampai Isnin..before balik Tangkak singgah BP dulu..pastu handphone aku tertinggal la pulak..tension tul..dah x leh nak updated citer kat JB..gambar-gambar sume kat handphone..balik BP nanti xleh nak online sebab coverage broadband celcom xde..kampung aku yang terceruk or memang celcom yang hampeh? Huhu..!

Ok lah..kat sini aku nak ucapkan Selamat Hari Raya, Maaf Zahir & Batin kepada semua..kalau ada ayat-ayat aku yang menyakitkan hati..mintak maaf banyak-banyak..kira 0-0 ye..hee!

 :)
 



0 comments:

Post a Comment