04 August 2011

Menu Sahur

Hari ni adalah hari ke-4 kita berpuasa..kali ni aku nak share menu sahur aku dan hubby pagi tadi..sebenarnya menu nuntuk hubby jer sebab aku memang x pernah makan nasi time bersahur..ntah nape, xleh telan nasi berlauk time pagi-pagi buta..time sahur aku biasanya just makan roti or biskut jer..koko krunch pun ok gak..tapi mesti ada air panas..most of the time milo la..huhu!

Menu sahur pagi tadi simple jer..aku just masak sardin dan telur dadar jer..daging masak kicap lauk semalam..pastu goreng donut & samosa..pastu ada tambahan ayam goreng kfc..semalam beli time berbuka..hari ni wat air teh sebab time berbuka semalam dah wat air milo..

                                                 Lauk bersahur hubby aku..

                                                     Air teh

Time sahur ni biasanya masak lauk-lauk simple jer...lagipun hubby yang makan sorang...kalau rasa malas nak masak.beli jer kat pasar ramadhan pastu simpan..bangun pagi just panaskan jer..yang wajib masak adalah nasi lah..xkanla nasi pun nak beli kan..huhu!

0 comments:

Post a Comment