10 January 2012

Berita Gembira 2012

Hahaha..hari tu wat entry pasal tahun 2012 yang x berapa nak best..kali ni nak story sket pasal berita gembira untuk tahun 2012..:)

Kelmarin aku jenjalan gi Watson beli syampu n pencuci muka..ternampak la pregnancy test..sajer beli sebab period aku dah lewat 4 hari..huhu! Then semalam bangun pagi aku check pregnant..mula-mula timbul satu line jer..xde rasa apa2 pun, aku pun terus cuci muka, gosok gigi..rutin biasa bila bangun pagi..tengok balik pregnancy test tu sebelum aku buang..tetiba..timbul pulak satu lagi lain yang samar-samar..aku tengok sampai nak terjojol bijik mata ingatkan mata aku yang problem..kejutkan hubby n dia kata kompem ada 2 lines..huhu!

                         Line ke-2 yang agak kabur..:)

Aku tetap x puas hati, so semalam petang gi Guardian plak beli pregnancy test brand lain...pagi tadi check lagi..inilah hasilnya..

                       Tetap ada dua lines tapi still kabur..huhu!

Tak tau nak describe perasaan aku..bercampur-campur..aku x plan langsung nak pregnant, so agak terperanjat gak la bila dapat tau aku pregnant..huhu! Tapi apa pun syukur alhamdulillah..tuhan kasi lagi rezeki untuk dapat anak ke tiga..tiga? x cayanya aku akan ada tiga orang anak...:)

Dalam terkejut dapat berita aku pregnant..time di Guardian sempat grab benda-benda ni semua...huhu!

Kapsul Obimin ni memang wajib ada kalau aku pregnant..satu tablet cukup untuk bekalkan vitamin-vitamin yang diperlukan semasa pregnant..satu hari sebiji cukup..jangan sampai overdose nanti akan rasa loya,mual n pening kepala..lagi satu jangan makan time perut kosong..nanti kompem muntah.

Time lunch tadi singgah kedai jap..beli susu untuk pregnant mom..niat nak beli Enfamama A+, tapi xde..yang ada cuma Dumil Mama ni jer..amik jerlah daripada x minum susu langsung..dah abis ni baru cari Enfamama A+.

Doa aku untuk yang ke tiga ni biarlah semuanya sihat sama macam time pertama & kedua dulu..amin!

0 comments:

Post a Comment