05 January 2012

Tahun Baru 2012

Lamanya x meng'update blog usang ni..makin berhabuk..huhu! Pejam celik pajam celik tahun 2011 dah 5 hari berlalu..terasa cepat sangat masa berjalan..hari ni 5 Januari 2012 baru berkesempatan nak jengah blog ni..banyak sangat perkara yang berlaku sepanjang 2011 yang x sempat diceritakan di sini..nak cerita sekarang pun dah x best sebab benda dah lama dah, dah basi..dah x excited nak citer..hehe!

Apa yang aku nak kongsikan di sini adalah apa yang aku rasa semasa ketibaan 2012..tahun 2012 aku sambut dengan perasaan yang hambar..x seperti tahun-tahun sebelum ni yang agak excited gak la..banyak hal yang membuatkan hati aku rasa x best terutamanya berkenaan dangan kerja la..bukan aku x suka kerja aku, xde kena mengena dengan students aku..malah rasa terhibur dengan telatah diorang, umur dah akhir remaja tapi perangai macam budak-budak..:)

Apa yang x best pasal kerja adalah environmentnya...amat2 menyesakkan nafas bila duk kat ofis ni lama-lama..dengan ketua yang agak biased, officemate yang lebih banyak lawan daripada kawan, kawan yang aku anggap kawan baik menikam daripada belakang, semua-semua ni buat environtment ofis x sesegar dulu..rindu suasana ofis yang dulu, segar dan happening!

Tapi apa pun, suka ke x suka aku kena hadapi gak la..dah kat sini tempat kerja aku..tempat aku cari rezeki untuk anak-anak aku..terpaksala memaksa diri untuk kuatkan semangat hadapi semua tu..(pada saper-saper yang bace ni tolongla bagi semangat kat aku ye..)

0 comments:

Post a Comment